1. Начало
  2. Новини
  3. Храни, Напитки, Здраве
  4. Вегански реклами дават обратен ефект

Вегански реклами дават обратен ефект

Oбществеността не харесва анти-фермерската риторика, и всяващите страх реклами

Неочакван, обратен ефект са имали реклами за вегански продукти във Великобритания. Анкета с 2 хиляди участници на възраст над 18 години показва, че 53 процента от тях не биха станали вегани, след като са гледали въпросните реклами.

Само 7 на сто от запитаните биха обмислили промяна на хранителния си режим, сочат данните от проучването. "Това показва, че нашата общественост подкрепя фермерите в Обединеното кралство", изтъкна Мюриг Реймънд, президентът на Националния фермерски съюз на Острова. "Докато ние приемаме, че 1 процент от населението е избрало вегански начин на живот, допитването показва, че тези крайни възгледи не се споделят от мнозинството, което продължава да е на страната на фермерите", допълни той. Според него обществеността не харесва анти-фермерската риторика, и всяващите страх реклами, които пускат веганските организации.

Въпреки това, Националният фермерски съюз възприема веганските кампании като сигнал за ясни правила и прозрачност при производството на мляко и месо, посочи Реймънд.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.