1. Начало
  2. Новини
  3. Институции
  4. БАБХ стартира кампанията „Be His Hero”

БАБХ стартира кампанията „Be His Hero”

Снимка:

Be his hero” се провежда съвместно със Световната организация за здравеопазване на животните (OIE) в 11 държави на Балканите

„Популацията от безстопанствени кучета е социално-етичен проблем, при който човешкото поведение е част от проблема, както и част от неговото разрешаване.“ Това каза д-р Петя Петкова, заместник изпълнителен директор на Българска агенция по безопасност на храните при старта на кампанията “Be his hero“, която се провежда съвместно със Световната организация за здравеопазване на животните (OIE) в 11 държави на Балканите. На среща в сградата БАБХ, с целите на кампанията бяха запознати Българския ветеринарен съюз, Съюза на ветеринарните лекари в България, Столична община и неправителствени организации за защита на животните.

„Тази кампания е насочена към повишаване на публичното разбиране, вникване в проблема и ролята на обществото в контрола на популацията от скитащите кучета. Под мотото „Бъди негов герой – Be his hero“ кампанията генерира позитивни послания, поощряващи отговорно поведение на собствениците на кучета с цел постигане на значително редуциране на броя на изоставените кучета по улиците, което е основен източник на скитащите животни в региона“, каза д-р Петкова и допълни, че прилагането и изпълнението на тази кампания в България и в другите балкански страни е важна стъпка за устойчиво решаване на проблема с популацията на скитащите кучета на Балканите.

“Be his hero” се провежда съвместно със Световната организация за здравеопазване на животните (OIE) в 11 държави на Балканите и е насочена, както към широката общественост, така и към образователните институции, зоомагазините и ветеринарните лекари. Целта е да се повиши културата на стопаните, което да помогне за контрола върху популацията на бездомни кучета на Балканите.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.