Пандемията ускори електронната търговия невероятно и дигиталната вселена разшири границите си
Дигиталният маркетинг се използва широко в автомобилния сектор, но сега вече завладява и света на производителите и дистрибуторите на селскостопански машини, отваряйки нови връзки между производители, продавачи и фермери.
Социалните мрежи все повече се превръщат в свързващ инструмент между производителите на машини и оборудване, дистрибуторите и фермите. "Започнахме преди десет години със социални мрежи и някои дигитални платформи, включващи сътрудничество с дилъри", потвърждава Лоренцо Селватичи, старши мениджър в Selvatici Srl, компания, която произвежда машини за обработка на почвата и специализирано земеделие. "Въпреки факта, че дигиталният маркетинг все още е малко използван в нашия сектор, в сравнение с автомобилния сектор, резултатите са видими. Изправени пред все по-свързани фермери, които отдавна са свикнали да използват цифрови инструменти за контрол на културите си, дигиталният маркетинг също отваря нови пространства сред производителите на трактори. Пандемията ускори електронната търговия невероятно и дори в Италия дигиталната вселена разшири границите си. Освен това основните социални канали продължават да увеличават абонатите си. Ето защо днес е толкова важно да имате модерен корпоративен уебсайт, постоянно актуализирана социална активност и чисти списъци с имейли."
Отправната точка е добър уебсайт, който трябва да притежава определени характеристики. Например, той трябва да гарантира максимална ефективност по отношение на скоростта. "Но също така трябва да осигури най-доброто потребителско изживяване и да бъде оптимизиран за търсачките", обяснява Иван Фила, директор на комуникационната и маркетингова агенция Smilenet. Някои компании, също в сектора на селскостопанската техника, са се оборудвали с канали за електронна търговия.