1. Начало
  2. Новини
  3. Любопитно
  4. Kaufland основава АгроАкадемия за земеделски производители

Kaufland основава АгроАкадемия за земеделски производители

Телефонна линия ще дава информация на българските производители при какви условия могат да си партнират с ритейлъра

В края на март 2023 г. предстои първото издание на Kaufland АгроАкадемия. Тя е предназначена изцяло за родни земеделски производители. В еднодневен обучителен форум, който ще се проведе в централния склад на ритейлъра в с. Стряма, избраните участници ще имат възможност да получат задълбочена информация за:

  • Тенденциите в ритейл сектора;
  • Практиките и изискванията на бизнеса с бързооборотни стоки;
  • Възможностите за договорно изкупуване на продукцията;
  • Критериите за реализацията й в хипермаркетите на Kaufland.

За да се включат в агро-обучението кандидатите трябва да попълнят кратък въпросник и да преминат последваща селекция от екипа на направление "Плoдoвe, зeлeнчyци и цвeтя" в Каuflаnd Бългapия. Желаещите могат да изтеглят въпросника за участие от специално създадена секция в сайта на Kaufland: https://zanas.kaufland.bg/za-partnyori/agroakademiya.html. Специализираното обучение ще е напълно безплатно за всички избрани участници.

Директна телефонна линия дава информация за изискванията на ритейлъра за изкупуване на родна продукция

В продължение на усилията си да насърчава местното производство, Kaufland България открива и директна телефонна линия, специално предназначена за земеделски производители. Всеки делничен ден между 8:30 и 18:30 часа на 0800/12220 фермерите ще могат да отправят запитванията си, свързани с възможностите, изискванията и условията за партньорство с Kaufland. Линията ще скъси пътя на комуникация между производителите и ритейлъра и ще даде възможност на земеделците да получат бърза, коректна и навременна информация.

Kaufland е изкупил родна земеделска продукция за над 32 млн. лв. през 2022 г.

В последните 4 години делът на родните плодове и зеленчуци във веригата нараства повече от два пъти. През изминалата година от магазинната мрежа на ритейлъра са продадени над 25 000 000 бр./кг плодове и зеленчуци. Плановете на компанията за 2023 г. включват разширяване на дела на българската продукция във веригата с 30%,  включително удвояване на броя на плодовете и зеленчуците от собствената ни марка „Брей!“. Ритейлърът предвижда и увеличаване на дoгoвopитe зa изкyпyвaнe нa oбeми зa 2023 г. с pъcт c oкoлo 20% нa cтoйнocттa нa пpoдyктитe, кoeтo ce paвнявa нa oкoлo 38 млн. лв. Kaufland АгроАкадемия е част от дългосрочната стратегия на ритейлъра да подкрепя родните производители. С подкрепата си към българските производители ритейлърът се нарежда на една от водещите позиции по цялостно икономическо и социално въздействие.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.