България има спогодби за сътрудничество в агросектора с редица държави и бизнесът трябва да се възползва от предоставените възможности
От Пловдивската земеделска камара имат намерение да образуват консорциум от български агропредприятия. Целта е бизнесът да се обедини и с общи усилия да пробие на чуждестранни пазари.
За да си успешен на външния пазар, трябва да имаш подкрепа и качествен продукт, който да привлече вниманието. С едно такова обединение на малкия и среден бизнес по-лесно ще се постигне успех при реализацията на стоката.
Когато се обедини бизнесът, той ще може да реализира продукцията си самостоятелно, без посредник и на по-висока цена, коментира Мария Митева, член на Пловдивската земеделска камара.
България има спогодби за сътрудничество в агросектора с редица държави и бизнесът трябва да се възползва от предоставените възможности.
Секторите „Зърно“ и „Плодове и зеленчуци“ са подходящи да излязат на тези пазари.
Автор: Данаил Андреев