Сред приоритетите е и навременното снабдяване с резервни части
Подобряване на потребителската удовлетвореност чрез увеличаване на производителността при сервизното обслужване: това беше задача номер едно на Арго Тракторс през изминалата година, както и инвестирането в сферата на сервизното обслужване и снабдяването на клиентите с резервни части.
Допълнително във фабриката в Сан Мартино ин Рио (област Реджо Емилия, Италия) са въведени технически подобрения, като вече към нея има два автоматизирани склада с капацитет от 40 хиляди палетни места и 4 нови опаковъчни поточни линии, през които преминават над 70 хиляди различни артикула. Това спомага за своевременното изпълняване на всички приети поръчки.
Фабриката за части в Сан Мартино ин Рио работи в синхрон с френската фабрика в Сен Дизие, официален клон за Франция, Германия и Бенелюкс, както и централа за логистичния център, отговорен за дистрибуцията на продукти на Арго Тракторс за Централна и Северна Европа, Съединените Щати, Канада и Великобритания.
Иновациите, въведени през изминалата година и новите споразумения с големи европейски транспортни фирми, вече позволяват удължаването на времето за получаване на поръчки в централата с четири часа, като това ще гарантира изпълняването на всички поръчки в зададения ден.
Ако това е важна част от работния процес, то не по-маловажна е и работата, предшестваща процеса на изпращането на частите: достъпни виртуални каталози, обновявани постоянно за осигуряване на лесен и удобен достъп на потребителите до тях; оптимизирано планиране за разпределение на продуктите по складовете благодарение на информационни системи от най-ново поколение с цел максимална производителност при обслужване на клиентите ни по цял свят.
Благодарение на продължителни инвестиции и важни промени в организацията на компанията, Арго Тракторс цели съсредоточаване изцяло върху крайните потребители и услугите, от които може да се възползват с цел подобряване на производителността.