1. Начало
  2. Новини
  3. Животновъдство
  4. Три държави стартират информационна кампания за свиневъдството

Три държави стартират информационна кампания за свиневъдството

Потребителите ще бъдат информирани за устойчивото производство

Под мотото "Да си поговорим за свинско" браншови организации от Испания, Португалия и Франция стартират информационна кампания за производството на месото. Инициативата е насочена предимно към по-младото поколение.

Кампанията ще продължи от 2020 до 2022 година и трябва да покаже на гражданите в трите държави на възраст между 18 и 35 години какво се случва зад кулисите в сектора на свиневъдството. Потребителите ще бъдат информирани за устойчивото производство, както и за усилията на фермери и месопреработватели за доставянето на висококачествено, безопасно и здравословно месо. Предвидени за различни мерки, сред които рекламни клипове по телевизиите и в социалните мрежи, готварски курсове и демонстрации. Кампанията се подкрепя и от програмата "Наслади се! Идва от Европа" на Европейската комисия.

Вече няколко години испанската браншова организация на свиневъдите рекламира високото качество на местното производство. От 2017 година насам боядисан в розово камион обикаля страната и информира потребителите. По данни на организацията камионът е изминал повече от 20 хиляди километра и е дал възможност на над 50 хиляди души да се осведомят за случващото се в стопанствата и в преработвателните компании. Свиневъдството в Испания дава хляб на 300 хиляди души – от фермата до крайния търговец на дребно. 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.