1. Начало
  2. Новини
  3. Биологично земеделие
  4. Общата стойност на продажбите на органични продукти в САЩ е повече от 3 милиарда долара

Общата стойност на продажбите на органични продукти в САЩ е повече от 3 милиарда долара

Повечето органични производители са продали своите продукти на местно ниво

Органичните ферми и ранча в САЩ имат по-високи средни продажби и по-високи средни разходи от всички ферми в САЩ, съгласно резултатите от проучване на органичната продукция през 2008 г., осъществено от статистическата служба на USDA ( Министерство на земеделието-САЩ ) предаде Органимаркет. „Това е първото широкомащабно проучване на органичните производители, осъществено от USDA и то беше предприето като пряк отговор на растящия интерес към органичното производство сред потребителите, фермерите, бизнеса, законодателите и пр.” – казва Заместник-секретарят Катлийн Мерригън. „Публикуваната информация ще изиграе важна роля в разработването на политиката и бъдещите програми.”

Преброени са 14 540 ферми, които са удостоверени като органични производители от USDA или са били изключени от удостоверяване заради продажби, по-ниски от 5000 долара. Обработени са данни за 4.1 милиона акра (почти 1.7 хектара) земя, от която 1.6 милиона акра (около 650 000 хектара) засети с култури и 1.8 акра (около 730 000 хектара) пасища и необработвана земя. Проучванията включват органични ферми от ранча във всичките 50 щата, но почти 20% се проведени в Калифорния. Калифорния също така е водеща в САЩ по продажба на органична продукция на стойност 1.15 милиарда долара – или 36% от всички продажби в САЩ. Общата стойност на продажбите на органични продукти в САЩ възлиза на 3.16 милиарда долара, от тях 1.94 милиарда от органични култури и 1.22 милиарда от животновъдство, птицевъдство и техните продукти.

Повечето органични производители са продали своите продукти на местно ниво, като 44 % от продажбите са се извършили на по-малко от 100 мили (около 160 км) разстояние от фермите. Почти 83% от органичната продукция е продадена на едро, включително и на преработватели, мелничари и опаковчици. Малко над 10% са продажбите на дребно, включително и на супермаркети. Само 7% от продажбите са директно на потребители посредством сергии, селски пазари, стопански и други дейности, организирани от общините.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.