За 5 години браншовата организация е организирала и подкрепила редица социални кампании и дейности
Над 1 милион и 200 хиляди лева са дадени от пивоварните компании за социални дейности. С това се похвалиха от Съюза на пивоварите в България.
От 5 години насам браншовата организация е организирала и е подкрепила редица социални кампании и дейности. Те се се провели под мотото „Спортът е по-добрият начин децата да пораснат“.
Семейството трябва да подтиква децата да спортуват, категорични са пивоварите. Те отчитат, че се наблюдава все по-засилен интерес към спорта.
Пивоварите са спонсорирали редица доброволчески инициативи и дарителски кампании. Съюзът на пивоварите даде заявка, че и през следващите години ще продължат политиката си за социално подпомагане.
Автор: Данаил Андреев