1. Начало
  2. Новини
  3. Околна среда
  4. Българският туристически сайт достигна до потребители в над 130 държави

Българският туристически сайт достигна до потребители в над 130 държави

Той предоставя информация за над 450 туристически обекта в страната и съдържа 52 видеоклипа

Рекламната кампания на туристическия портал bulgariatravel.org достигна до интернет потребителите в над 130 държави и до 93% от онлайн аудиторията в България. Порталът дава на потребителите достъп до разнообразна и изчерпателна информация за различните видове туризъм, които се предлагат в България, за националната кухня, бит, история, условия за пътуване у нас и др.

Същевременно има и информация, предназначена за специалистите в бранша - документи, бизнес статистика, профили на агенции и туроператори. Порталът беше създаден по проект "Мултимедиен каталог на туристическите обекти и електронен маркетинг за дестинация България", като финансирането му е по схема за безвъзмездна финансова помощ по ОП "Регионално развитие". Порталът се поддържа на 9 езика - български, руски, английски, немски, френски, испански, японски, арабски и иврит.

Той предоставя информация за над 450 туристически обекта в страната и съдържа 52 видеоклипа, над 5600 снимки, 50 мултимедийни компонента и 112 аудиофайла.

Сайтът има и собствени профили в различни социални мрежи, интегрирани по проекта и достъпни чрез портала, като You Tube, Facebook, Twitter и др., което увеличава съществено броя на потенциалните му посетители. Той има и версия за мобилен телефон.

В сайта има вградени интерактивна карта, където всеки може да си състави маршрут за туристическа обиколка и календар с предстоящи в страната събития, които могат да бъдат отличен ориентир при избора на дестинация за отдих, развлечение и туризъм.

Порталът е разработен с цел да повиши ефективността на националния маркетинг и реклама на туристическия продукт, като привлече гости включително в по-непознати региони на България.

Очакван ефект от създаването на този тип единна информационна система, която предполага и получаването на обратна връзка от потребителите, е туристическият бизнес да получава по-пълна информация, да има повече възможности за диверсифициране на продуктите и услугите, чрез което да се повиши и конкурентоспособността на сектора.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.