Дейностите включват генерално спонсорство на програмата “The World Heritage Special”, която ще бъде излъчена от National Geographic Channel в 183 страни
Японската корпорация Panasonic и Центърът за световно наследство на ЮНЕСКО обявиха споразумение за стратегическо партньорство за насърчаване на устойчивото развитие чрез обучение на следващото поколение в опазване на световното наследство и околната среда, пише greentech.bg.
Panasonic се стреми до своя 100-годишен юбилей през 2018 година да стане „Зелена иновационна компания №1 в областта на електрониката”, като поставя екологията в основата на всяка част от своята дейност.
Компанията работи заедно с Центъра за световно наследство от 1995 насам при публикуване на Календара на световното наследство. Центърът е секретариат на Комисията за световно наследство, която ръководи усилията за опазване на обекти на културното и природно наследство с изключително световно значение за бъдещите поколения. Новосформираното стратегическо партньорство заздравява вече изградената успeшна връзка.
Съгласно двугодишното споразумение, започвайки от юни 2011, Panasonic ще предприеме комуникационни и образователни дейности за насърчаване опазването на обекти на световното наследство и повишаване осведомеността за 40-та годишнина на Конвенцията за световно наследство на ЮНЕСКО през 2012 г.
Дейностите включват генерално спонсорство на програмата “The World Heritage Special”, която ще бъде излъчена от National Geographic Channel в 183 страни, както и образователни инициативи за следващото поколение, включващи предоставяне на Panasonic 3D аудиовизуално оборудване и техническа поддръжка.
Ще се проведат също и посещения на обекти и разнообразни състезания за деца, насочени към споделяне на значението на опазването на световното наследство с по-младото поколение чрез реални преживявания.