1. Начало
  2. Новини
  3. Производство и преработка
  4. Европейската комисия започна кампания за реклама на плодове и зеленчуци

Европейската комисия започна кампания за реклама на плодове и зеленчуци

Общият бюджет, който ЕС отпусна за подпомагане на зеленчукопроизводителите за всички държави членки е 210 милиона евро

Европейската комисия започна кампания за реклама на плодове и зеленчуци, след кризата с бактерията Ешерихия коли. "Какво влиза в менюто това лято? Плодове, зеленчуци и пак зеленчуци!", гласи рекламният плакат. ЕК ще алармира, че зеленчуците не са опасни с аудиовизуален пакет, който предоставя на телевизиите в ЕС.

Общият бюджет, който ЕС отпусна за подпомагане на зеленчукопроизводителите за всички държави членки е 210 милиона евро. В България следствие на кризата бяха подадени 96 заявления за подпомагане. Нотифицираните пред ЕК зеленчуци са в размер на  9 022 т, на обща стойност от 2 556 270 евро. Помощта е за производителите на домати, салати, краставици, сладък пипер и тиквички.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.