Компанията залага на иновации и био решения – това стана ясно на Портфолио Фарм край добруджанското село Победа
Иновации от Corteva Agriscience™ белязаха платформата Портфолио Фарм, която се проведе край добруджанското село Победа. Домакин на аграрния форум беше ЗК „Победа“, с председател Георги Маринов.
Изненадите на полето бяха много. „Всяка година ние от Corteva Agriscience излизаме с нови, иновативни, предложения, тъй като те движат прогреса. През 2023 г. и 2024 г. внедряваме нови хибриди царевица и слънчоглед, нови продукти за растителна защита и нови биостимуланти, отговарящи на т.нар. „зелена сделка“, изтъкна Иван Дражев, маркетинг мениджър Балкани в Corteva Agriscience.
Пред земеделски стопани от цяла Добруджа бяха представени както утвърдени хибриди пролетни култури, така и редица иновативни решения. Акцент беше поставен върху изведената растителна защита с продуктите Старане™ Голд и Виктус® ОД. „Имаме една чиста царевица в много добро състояние. Старане голд се представи отлично“, изтъкна Владимир Аврамов, търговски представител в компанията.
Хибридите царевица на Corteva Agriscience се отличават с висока издръжливост на суша и с високи добиви. „Тази година условията в региона са изключително тежки и екстремни, на много полета се забелязва, че царевицата няма кочани. Нашите Optimum®AQUAmax® хибриди превъзхождат останалите по 5 показателя – висока толерантност на суша и високи екстремни температури, мощна коренова система, контролирано отваряне и затваряне на устицата“, подчерта Цветелина Георгиева, регионален агроном във фирма Corteva.
Присъстващите земеделски стопани разгледаха широка гама от слънчогледови хибриди от различни технологии – конвенционални, по ExpressSun® и Clearfield® Plus. „Всички хибриди, които са включени в сортовата листа и които са представени на това портфолио, се характеризират с много висок добивен потенциал и с много стабилен добив при различни почвено-климатични условия. Нашите хибриди притежават една от най-високата степен на толерантност към паразита синя китка. Всяка година излизаме с нови продукти“, заяви Нено Ненов, мениджър продажби за Североизточна България.
Автор: Галина Недкова