От години селското стопанство, фермерите и техните семейства имат специално място сред рекламните клипове за Супер Боул
Финалният мач по американски футбол в Съединените щати е най-голямото ежегодно спортно събитие в страната, гледано от милиони зрители по цял свят. Традиционно за Супер Боул са и най-скъпите рекламни слотове, като цената на половинминутен клип достига 7 милиона долара. Всяка година рекламите в сектора на селското стопанство се радват на голяма популярност.
Тази година до финала в Глендейл, щата Аризона, достигнаха „Орлите“ от Филаделфия и „Вождовете“ от Канзас Сити. 800 милиона души по цял свят наблюдаваха как „Вождовете“ печелят третата си титла, а в паузата между двете полувремена публиката се наслади на изпълнения на певицата Риана.
За мнозина обаче рекламите, пускани по време на мача, са по-интересната част и привличат голяма аудитория, тъй като са правени специално по този повод. Седмици преди финала, както и след това медиите в Съединените щати обсъждат темата, което носи на рекламодателите още по-голяма популярност. При цена от 7 милиона долара за половин минута една секунда струва 233 000.
От години селското стопанство, фермерите и техните семейства имат специално място сред рекламните клипове. Тази година през първото полувреме беше излъчен клип за семейство Бел от окръг Мърсър в Илинойс. Те са част от кампанията „Ние сме от онези 96%“, която има за цел да осведоми потребителите за състоянието на аграрния сектор в щата. Проведено преди година допитване в Илинойс показа, че хората от градовете смятат, че само 47 на сто от фермите са семейни. Затова кампанията изтъква, че този дял е двойно по-голям и именно тези семейства произвеждат храната, която потребителите слагат на трапезата си.