Компанията събра на семинар ключови клиенти в Боровец
KWS уважава традициите, но в същото време винаги е с поглед в бъдещето. И естествено мотото на компанията е винаги да са сред лидерите в иновациите. „Нов поглед над земеделието“ е символика, претворена в реални инициативи, пилотно въведени през миналата година, а през 2020 г. предстои да бъде внедрена част от маркетинговата стратегия на компанията на българския пазар.
„Ако си представим, че традиционното земеделие е заключено в една рамка и през годините е било малко или много консервативен отрасъл, ние смятаме, че е дошло време да излезем извън рамките, защото те ни ограничават. Показваме как едно поле може да бъде разгледано до детайлност от 1 кв./м – с помощта на технологията DIGITAL4CAST. Приемете го буквално - могат да бъдат взети решения на ниво кв./м и в случай, че производителите имат необходимата прецизна техника, те биха могли да определят нормите на семена, торене и растителна защита“, заяви управителят на KWS Петко Василев.
KWS има ръст в продажбите през 2019 г., като най-сериозен е делът на царевицата. Положителни тенденции компанията бележи при рапицата и слънчогледа.
От тази година KWS стартира нова инициатива KWS inicio, означаваща „зараждане“. Това е нова програма за третиране на семена със специализирани продукти и микронутриенти.
Автор: Диана Александрова