Това сочи запитване на портала agro.bg
По-засилената реклама на страната ни като традиционен винопроизводител е пътят за повишаване конкурентоспособността на българските вина на международните пазари. Това е мнението на по-голямата част от участвалите в седмичната анкета на agro.bg, или това са 44% от гласувалите. Според 39% от участвалите в седмичната анкета конкурентоспособността на българското вино ще се подобри, ако се създаде по-добра бизнес среда за българските изби и се намали нелоялната конкуренция в бранша. Други 17% смятат, че износът на качествени бутикови вина на конкурентна цена е начинът за повишаване на търсенето на българските вина.
Всяка седмица в селскостопанският портал www.agro.bg, ще бъдат публикувани анкети, в които посетителите на портала ще могат за изразят своето мнение по актуални въпроси от областта на селското стопанство.