3,7% от продажбите на бързооборотни стоки в света се извършват онлайн
Производителите на хранителни стоки се адаптират към новия онлайн свят. Инвестициите в подходящо пакетиране, използването на социалните мрежи за реклама и създаването на гъвкави вериги за доставки ще им помогнат много в този процес, смятат запознати.
В глобален мащаб на онлайн-търговията в момента се падат 3,7% от продажбите на бързооборотни стоки като храни, напитки и козметика. Специалисти смятат, че този дял ще нарасне до 5% през 2016 г., тъй като все повече вериги развиват своите сайтове.
В момента най-големият световен производител на храни осигурява едва 3-4% от приходите си от онлайн продажби. Компанията изпълнява стратегия, която включва специални описания и наименования на продуктите в интернет, информационни клипове и директни линкове към сайтове на търговците на дребно. От фирмата са наясно, че трябва да работят съвместно с фирмите, които предлагат онлайн платформи за търговия.