1. Начало
  2. Новини
  3. Институции
  4. Изпълнителната агенция по лозата и виното спечели награда за административното обслужване

Изпълнителната агенция по лозата и виното спечели награда за административното обслужване

Конкурсът бе организиран от Института по публична администрация и европейска интеграция, съвместно с Министерски съвет

 

Изпълнителната агенция по лозата и виното (ИАЛВ) спечели второ място за най-добра практика в административното обслужване за 2004 г. в конкурса на Института по публична администрация и европейска интеграция.

Отличието е голям успех за ИАЛВ и се присъжда за достъпно и качествено административно обслужване, което включва поредица от предприети действия и инициативи през годината, посочва във факс до МЗГ изпълнителният директор на агенцията Росица Горанова.

На първо място това е атрактивната и професионално изработена Харта на клиента на агенцията, предоставяща възможност за постоянна обратна връзка с клиентите. Хартата е поставена в Приемната, отворена напълно в съответствие с изискванията за "едно гише", като чрез нея са въведени стандарти за обслужване по отношение на сроковете за предоставяне на всяка административна услуга.

Изготвена и предоставена бе подробна и достъпна информация за дейността на агенцията и потребностите на производителите на винено грозде и вино в страната. Съвместно с Националната лозаро-винарска камара са подготвени и разпространени информационни брошури, обясняващи стъпките в "Регистрацията на гроздопроизводители и лозарски стопанства". Интегрирането на лозаро-винарския сектор към ЕС се подпомага и от съвместни семинари и кампании с браншовата камара в различни региони на страната.

Поредицата от действия за подобряване на административното обслужване в ИАЛВ включва също така проведено специализирано обучение на държавни служители, както и изготвен и защитен проект в рамките на програма ФАР за укрепване на административния капацитет. А разработената и инсталирана Информационна система за лозята съдържа единна база данни за лозаро-винарския сектор и е инструмент за управление и мониторинг при осъществяване на политиката на контрол, проследяване на потенциала и база за европейското подпомагане в сектора.

Конкурсът за най-добрата практика в административното обслужване през 2004 г. бе организиран от Института по публична администрация и европейска интеграция, съвместно с Министерски съвет. Целта му е държавните администрации да споделят своя опит и творчески решения за удовлетворяване на все по-високите очаквания на гражданите и бизнеса. Конкурсът е в отговор на Стратегията за модернизиране на държавната администрация – от присъединяване към интегриране.

AGRO.BG

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.