Ива Станкова от Перник е победителят в конкурса
„Приключение за сетивата” е слоганът на Регионална марка „Странджа”, избран от 5 членното жури в конкурса, организиран от Българска Фондация Биоразнообразие и Дирекцията на Природен парк „Странджа” информира dariknews.bg. Конкурсът премина при огромен интерес и равносметката е внушителна – бяха получени 626 предложения от 93 участници, като 24-ма от тях са участвали и в двете фази на конкурса. .
След няколко етапа на селектиране бяха избрани и консултирани с маркетингови експерти 6 предложения. Според журито „Приключение за сетивата” е точното послание, което може да се отнесе и за продуктите и услугите, носещи регионалната марка и създадени в природния парк, но е и в съответствие със съвременната концепция за туристическо предлагане – всяко пътуване да е вълнуващо преживяване, свързано с наслада за всички сетива.
Ива Станкова от Перник е победителят в конкурса, тя ще получи наградата от 300 лв. Ива е на 26 години и е завършила „Връзки с обществеността” в Софийския университет.Конкурсът за слоган е част от проекта „Сътрудничество за опазване на биоразнообразието и устойчиво местно развитие в Странджа планина” на Българска Фондация Биоразнообразие, осъществяван с финансовата подкрепа на Исландия, Лихтенщайн и Норвегия чрез финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство.