1. Начало
  2. Новини
  3. Производство и преработка
  4. Агромедия Груп придоби АГРО ТВ

Агромедия Груп придоби АГРО ТВ

С тази инвестиция медийната група става най-голямата на специализирания пазар

На 20.11.2013 г. Цветан Гърбешков, управител на Агромедия Груп ЕООД, официално подписа договор за придобиването на АГРО ТВ, заедно с принадлежащите сайтове AGROTV.BG и AGRONEWS.BG. Така специализираната телевизия, с 24-часова програма, се присъединява към утвърдените медийни продукти на Агромедия Груп – предаването Агрофорум, списанието АгроКомпас, ТВ маркета Агромаркет, интернет портала AGRO.BG.

Целта на инвестицията е превръщането на компанията в най-големия играч на специализирания медиен пазар. Към момента телевизионното предаване Агрофорум привлича 1,2-1,5 млн. сборна зрителска аудитория от 12 ТВ канала. Ежедневно уникалните посетители в AGRO.BG са близо 4500-5000. Тиражът на списанието АгроКомпас е 18 хиляди, като абонатите му са 17 хиляди. Прогнозите на Цветан Гърбешков са медийната група да достигне около 70% пазарен дял от аудиторията, интересуваща се от агробизнес и ползваща различни източници за информиране – телевизия, интернет, печатни медии.

Предстои обогатяването на програмната схема на АГРО ТВ с добавянето на още новини, предавания, актуални рубрики, научно-популярни филми и др. продукции. За постигането на тази цел ще бъде увеличен екипът на медиите, ще бъдат създадени екипи в големите областни центрове на страната, ще бъдат сключени договори с чужди медии, които ще предоставят свои продукции за излъчване в АГРО ТВ.

С придобиването на АГРО ТВ Агромедия Груп ще предложи още по-разнообразни и разширени възможности на компаниите в областта на агробизнеса за популяризиране на техния бизнес и продукти.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.