Кампанията приключи успешно благодарение на участието на България и още 6 държави
Този април няколко европейски асоциации на производители на цветя и декоративна растителност се обединиха в обща кампания за възстановяване на бизнеса. Кампанията „Озари деня си“ беше разработена с помощта на специален фонд на ЕС, за да помогне на производителите на декоративни растения да се справят с последиците от кризата в началото на пандемията.
Целта на кампанията беше да насърчи потребителите да купуват букети, стайни и външни растения. Включиха се следните 7 европейски държави: Австрия, Белгия, България, Дания, Франция, Германия и Нидерландия.
Кампанията беше проведена чрез реклами в социалните мрежи, радиото и телевизията. Навсякъде получи добра видимост, като гледанията в Youtube преобладаваха в повечето държави. В България и Франция беше широко застъпена и телевизионната реклама.
В България тя достигна до над 1,8 милиона зрители, а радио рекламата беше излъчена над 200 пъти. В Youtube бяха достигнати над 14 милиона импресии. Рекламата събра множество гледания, харесвания, реакции и коментари във Facebook и Instagram.
Цялостната оценка на българските потребители за „Озари деня си“ е висока. В резултат на кампанията 46 % от запитаните български потребители биха купили букети, 59% - стайни растения и 60% - градински.