Евгени Цветанов, земеделски производител: Четири години вече си партнираме с МЕТРО. Доволен съм!

Никола Готрон, изпълнителен директор на МЕТРО България: Програмата „Отгледано с грижа в България“ скъсява дистанцията между полето и трапезата и гарантира справедливи цени за българските производители

Веригата магазини МЕТРО проведе събитие за колективно засаждане на розов домат в землището на село Лепица като част от кампанията „Отгледано с грижа в България“. Домакин на мероприятието беше земеделецът Евгени Цветанов.
МЕТРО България започва инициативи в подкрепа на български земеделци още през 2017 г. Директно работи с над 150 малки земеделски производители, от които изкупува над 300 вида локални продукти. Реализираният обем на български плодове и зеленчуци непрекъснато нараства, а за последните 3 години МЕТРО разви и добави към "Отгледано с грижа в България" асортимент от млечни продукти, месо и мед. С тях асортиментът на програмата включва повече от 430 хранителни продукта, произведени от над 300 земеделски стопани и малки хранителни предприятия. 
 
На събитието край село Лепица присъства новият изпълнителен директор на МЕТРО България - Никола Готрон, който заяви: „Програмата „Отгледано с грижа в България“ цели да скъси дистанцията между полето и трапезата, гарантира справедливи цени за българските производители и елиминира посредниците в процеса на изкупуване. Всъщност, една от основните цели на програмата е да свърже българските производители и тяхната продукция с основна група наши клиенти, а именно ХоРеКа сектора.“
Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.