Д. Николова: „Предлагаме на чуждестранните си партньори ракия с високо качество и уникални характеристики, спечелила много престижни награди, сред които златен медал от “Винария 2007”
"Най-продаваната българска ракия - "Карнобатска гроздова", се радва на огромен интерес в чужбина", каза вчера Десислава Николова, изпълнителен директор на "Винпром Карнобат". Повече от година карнобатската гроздова ракия се изнася за пазари, където традиционно се произвеждат и ценят високоградусовите напитки, каквито са Англия, Испания, Португалия, САЩ и азиатските страни.
"Предлагаме на чуждестранните си партньори ракия с високо качество и уникални характеристики, спечелила много престижни награди, сред които златен медал от "Винария 2007", каза Николова. Според нея страната ни ще се прослави по света именно с ракията си, защото тя е символ на българския дух и традиция." Хора от всички краища на света вече свързват България с пивката и ароматна "Карнобатска гроздова" и благодарение на нея разбраха какво значи "Made in Bulgariа", каза Николова.
Най-продаваната българска ракия притежава мек, балансиран вкус, кехлибарен цвят и интензивен аромат на добре узряло грозде. Алкохолната напитка е уникална, защото е направена по автентична рецепта от ароматни български сортове, отгледани в собствените лозя на "Винпром Карнобат"." В "Карнобатска гроздова" се преплитат вкусовете и ароматите на най-доброто българско грозде, както и любовта и меракът на карнобатските майстори, затова най-българската ракия печели все повече почитатели по света", обясни Николова.